"Ne félj a gondjaidtól, hanem üzenetnek tekintsd őket. Lehetőségnek arra, hogy tisztábban láss, és ezáltal erőteljesebben birtokold az életedet, mint eddig. Megértsd, mi a jelentősége annak, hogy te is itt vagy a földön."

Kornis Mihály

2013. február 6., szerda

Tárkonyos fácánragu (tejmentes, gluténmentes)

Hozzávalók 4 főre:
- 40 dkg fácán mellfilé
- 2 db paradicsom,
- 1 db tv paprika,
- 2 kicsi vagy 1 nagy fej vöröshagyma,
- 3 gerezd fokhagyma,
- 2 tk virágoskút ételízesítő,
- 2 tk tárkony (morzsolt, szárított)
- só, bors, pirospaprika
- 2 dl kókuszkrém

A fácán mellfilét megtisztítottam és kockákra vágtam. A hagymát, fokhagymát, paprikát, paradicsomot is apróra vágtam, és fűszerekkel olajon megpárolva készítettem egy pörköltalapot. Megpirítottam benne a húst, majd felöntöttem annyi vízzel, hogy épp elfedje. Amikor a víz egy része elfőtt, beleöntöttem a kókuszkrémet, hozzáadtam a tárkonyt és puhára főztem. Idő közben még egyszer pótoltam a vizet. Kb. 1 órát főztem közepes lángon, és teljes kiörlésű tésztával tálaltam (fiúknak tönkölytésztával, magamnak gluténmentes barnarizs tésztával).