"Ne félj a gondjaidtól, hanem üzenetnek tekintsd őket. Lehetőségnek arra, hogy tisztábban láss, és ezáltal erőteljesebben birtokold az életedet, mint eddig. Megértsd, mi a jelentősége annak, hogy te is itt vagy a földön."

Kornis Mihály

2014. december 21., vasárnap

5 perces mikrós börgesüti glutén-, tej-, tojás-, cukormentes

Gyorsan könnyűt finomat és csokisat!
EZ a recept volt az alap nálam, amit módosítottam:

- 2 ek Doves Farm White bread flour blend
- 2 ek xilit,
- 1 ek cukormentes kakaópor,
- 1/4 ek sütőpor,
- 1/2 ek útifű maghéj,
- 1 ek olaj,
- 4 ek rizstej (vagy más növényi tej),
- ízlés szerinti mennyiségben Plamil xilites étcsoki

A száraz hozzávalókat kevertem először össze egy bögrében, majd a nedvesekkel csomómentesre dolgoztam. Én most Plamil csokipettyeket vettem, így nem kellett a kocka csokit összetörnöm apróbb darabokra. Pár csokicseppet a tésztába kevertem, párat a tetejére szórtam. Mikróba tettem 3 percre ( jobb teljesítményű mikróban 2,5 perc is elég lehet az alap recept szerint) és én még forrón elfogyasztottam :)


Mazsolás: