"Ne félj a gondjaidtól, hanem üzenetnek tekintsd őket. Lehetőségnek arra, hogy tisztábban láss, és ezáltal erőteljesebben birtokold az életedet, mint eddig. Megértsd, mi a jelentősége annak, hogy te is itt vagy a földön."

Kornis Mihály

2014. augusztus 17., vasárnap

Töltött cukkini (tej-, tojás-, gluténmentes)


Mostanában körülöttem mindenki ilyet csinált, megkívántam, megcsináltam én is.
2 cukkinit vettem, megpucoltam, félbevágtam hosszába, kikanalaztam a belsejét.


 Besózva állni hagytam, amíg csirkéből pörköltösen elkészítettem a húst, csak kevesebb szafttal és egy kis kókusztejszínt is öntöttem bele. Leöblítettem a cukkiniket, egy sütőtálba helyeztem, beleöntöttem a húst és Violife reszelt sajttal megszórtam.

Alufóliával lefedve 180 fokon légkeveréses sütőben fél órát sütöttem, majd fólia nélkül még 10 percet.
Bármivel tölthető, legközelebb vegán ételként párolt zöldségeket fogok bele tenni, fűszeres citromos kókuszkrémmel és reszelt növényi sajttal..., nagyon finom lehet.