"Ne félj a gondjaidtól, hanem üzenetnek tekintsd őket. Lehetőségnek arra, hogy tisztábban láss, és ezáltal erőteljesebben birtokold az életedet, mint eddig. Megértsd, mi a jelentősége annak, hogy te is itt vagy a földön."

Kornis Mihály

2014. május 11., vasárnap

Töltött sós gluténmentes palacsinta (tojásmentes, tejmentes)

A múltkori palacsintareceptet csináltam meg, csak ezúttal gm zabpehely liszttel. Az volt a tapasztalatom, hogy ehhez több keményítő és kevesebb xantán gumi kell. Arányokat nem tudok írni, mert én végül addig higítgattam még keményítővel és buborékos vízzel, amíg jó nem lett. A lényeg, hogy ebbe a palacsintába kentem kicsit sűrűbb avokádókrémet, tettem bele glutén-, tejmentes sonkát, reszeltem bele Violife pizzasajtot (vega szójamentes gm sajtpótló) és apróra vágott póréhagymát. Az egészet pár percre sütőbe tettem, nagyon finom egészséges vacsora lett belőle :) Jó étvágyat!