"Ne félj a gondjaidtól, hanem üzenetnek tekintsd őket. Lehetőségnek arra, hogy tisztábban láss, és ezáltal erőteljesebben birtokold az életedet, mint eddig. Megértsd, mi a jelentősége annak, hogy te is itt vagy a földön."

Kornis Mihály

2013. augusztus 18., vasárnap

Sárgaborsó főzelék (tejmentes, gluténmentes)

Hozzávalók:
- 500gr sárgaborsó,
- 1 fej hagyma,
- 4 gerezd fokhagyma,
- 1 evőkanál vegamix (vagy 1 tk Virágoskút ételízesítő),
- só, bors
- 2 dl rizstejszín

A borsót én áztatás nélkül, csak kicsit átmosva tettem fel 2 gerezd fokhagymával annyi sós vízben főni, ami épp ellepte. Amíg főtt, a hagymát apró kockákra, a fokhagymát nyomóval felaprítva olajon barnára pirítottam. Amikor a borsó megpuhult, kicsit borsoztam, vegamixeztem, belekevertem a rizstejszínt és a pirított hagymát. Még pár percet főztem. A gyerekek imádták!