"Ne félj a gondjaidtól, hanem üzenetnek tekintsd őket. Lehetőségnek arra, hogy tisztábban láss, és ezáltal erőteljesebben birtokold az életedet, mint eddig. Megértsd, mi a jelentősége annak, hogy te is itt vagy a földön."

Kornis Mihály

2013. április 18., csütörtök

Narancsos tejszínes fagyi (tejmentes, candida diétában ehető)

Vettem az Ikeában jégkrém készítőt, nagyon bevált. Az első jégkrém evés ideje el is érkezett végre, így csak összekutyultam, amit itthon találtam.
Hozzávalók a 6db-os formába:
- 6 kisebb narancs facsart leve,
- 2dl kókuszkrém,
- annyi víz, hogy a 6 formára elegendő levünk legyen és xilit ízlés szerint

Az egészet összekevertem és beleöntöttem a formákba, majd mélyhűtőben pár órát állni hagytam. A kókuszkrémtől finom krémes lett az állaga, a fiúk falták, képet is csak a már félig elfogyasztott jégkrémről tudtam készíteni: