"Ne félj a gondjaidtól, hanem üzenetnek tekintsd őket. Lehetőségnek arra, hogy tisztábban láss, és ezáltal erőteljesebben birtokold az életedet, mint eddig. Megértsd, mi a jelentősége annak, hogy te is itt vagy a földön."

Kornis Mihály

2013. március 26., kedd

Csokis muffin (candida-, glutén-, tej-, tojásdiétában)

Hozzávalók 12 db muffinhoz:

- 250gr barna rizsliszt,
- 140gr eritritol,
- 1,2dl olaj (repceolaj/kókuszolaj lehetőleg),
- 1 tk szódabikarbóna,
- bő 2 dl víz,
- negyed citrom leve,
- 1 tábla xilitel édesített étcsoki (aki nem szójaérzékeny, steviával édesített étcsokival is készítheti, az szójalecitines, de szerintem nagyon finom lehet darált dióval vagy meggydarabokkal is)

Az egészet összekeverem, a csokit felkockázom és még azokat felezem, úgy öntöm a tésztába. A muffin papírral bélelt formákba adagolom, majd 175 fokon kb. 25 percig sütöm. Egy pohár növényi tejjel tálalva nagyon egészséges és finom reggeli!

2 megjegyzés:

  1. még az olajokról szerettem volna kérdezni: a repceolajat használod legtöbbször- a napraforgóolajjal van valami baj?

    VálaszTörlés
  2. Pusztán egészségesebb, a repceolajban sok az omega 3 és nem omega 6-al teli. A kókuszolaj-repceolaj a sütés-főzéshez általában, olivaolaj a salátákhoz megy. De anyagi okokból sokszor keverem én is napraforgóolajjal :(

    VálaszTörlés