"Ne félj a gondjaidtól, hanem üzenetnek tekintsd őket. Lehetőségnek arra, hogy tisztábban láss, és ezáltal erőteljesebben birtokold az életedet, mint eddig. Megértsd, mi a jelentősége annak, hogy te is itt vagy a földön."

Kornis Mihály

2013. február 16., szombat

Rántott hús (tej-, tojás-, gluténmentes)

Nagyon kívántam, már bő 1 éve nem ettem. Ma gondoltam, hogy a lehető legegyszerűbb megoldással próbálkozom. Pulykamell húst szeletekre vágtam, sóztam, fokhagymáztam, majd bioboltban kapható kész hajdina kásában megforgattam. Bő olajban lassú lángon aranybarnára sütöttem. Kicsit ropogósabb lett a bundája, mint a panírozott húsé, de nagyon finom lett és nagyon jól esett végre rántott húst enni! Igazán egyszerű, gyors és egészséges recept :)


Miután sokan kérdezték hogy készül a hajdinakása, ezért leírom, hogy ezt így kapni készen bioboltokban, 200gr-os zacskós kiszerelésben. Nem kell készíteni, csak a tányérba szórni és abban megforgatni a fűszerezett húst. Így néz ki: