"Ne félj a gondjaidtól, hanem üzenetnek tekintsd őket. Lehetőségnek arra, hogy tisztábban láss, és ezáltal erőteljesebben birtokold az életedet, mint eddig. Megértsd, mi a jelentősége annak, hogy te is itt vagy a földön."

Kornis Mihály

2013. február 15., péntek

Csokis rúd, gesztenyés csiga (gluténmentes, tejmentes...)

... tojásmentes, élesztő- és fehércukor mentes.) A gluténmentes kakaós csiga tésztáját használtam mindkettőhöz. A gesztenyés csigánál a töltelék volt kakaó helyett gesztenye, a natúr, cukrozatlan gesztenyepürét kevertem össze Liga margarinnal és xilittel, azt kentem a tésztára, majd úgy tekertem fel és szeleteltem. 250gr, azaz egy kocka gesztenyemassza épp elég a 250gr lisztből készült tésztához. Én feleztem az adagot, így készült karobos csiga is (Marcipánnak kakaós csiga helyett).



A csokis rúd esetében a kinyújtott tésztából kis négyzeteket vágtam (kb 5x5cm-eset), és azokba tettem 2 kocka cukormentes étcsokit, amire utána rátekertem a tésztát, benyomkodtam a végeit, hogy ne folyjon ki.
Mind a kettő nagyon finom lett! :)