"Ne félj a gondjaidtól, hanem üzenetnek tekintsd őket. Lehetőségnek arra, hogy tisztábban láss, és ezáltal erőteljesebben birtokold az életedet, mint eddig. Megértsd, mi a jelentősége annak, hogy te is itt vagy a földön."

Kornis Mihály

2013. január 19., szombat

Reggelik...

...candida, tej-, tojás-, szója-, olajos mag diétában.
Az egyik, amit eszünk, és gluténmentes is, az a lapótya. Ezt szinte mindig káposztából készítem, hajdina- és barna rizsliszttel. Zakuszkát, padlizsánkrémet kenünk rá, uborkával, paprikával, paradicsommal fogyasztjuk.

A másik, amit a legnagyobb fiam fogyaszthat csak, a középsőnek bevezetni próbálom heti 2 alkalommal, az a teljes kiörlésű élesztőmentes tönkölykenyér. A Sváb pékség gyárt kimondottan anti candida kenyereket és bagettet, amik finomak is. Le is lehet fagyasztani, s kivéve a fagyasztóból még napokig eláll hűtőben tárolva.
Ezt előszeretettel eszik kókuszzsírral és kis sóval, lilahagymával.

A Nominal hajdinakásája is finom kókusztejjel vagy zabtejjel készítve, kicsit édesítve és kakaóporral vagy karobporral. Egészen tejbegríz szerű.

Az Aldiban találtam rozs abonetet, szintén nagyon finom csak simán kókuszzsírral/margarinnal is, rozs és só van csak benne.

Ezentúl Daninak és magamnak csináltam húskrémet, ami bevált, illetve most fedeztem fel egy Marci számára is ehető műkolbászt, szerintem nagyon száraz, és nem igazán kolbász ízű, de Marcipán odáig van érte! Ennek a Bio Abc-nek van több vega húspótlója is, de Marcipán csak ezt eheti.


Bárkinek van még ötlete, szívesen veszem :)