"Ne félj a gondjaidtól, hanem üzenetnek tekintsd őket. Lehetőségnek arra, hogy tisztábban láss, és ezáltal erőteljesebben birtokold az életedet, mint eddig. Megértsd, mi a jelentősége annak, hogy te is itt vagy a földön."

Kornis Mihály

2013. január 31., csütörtök

Kakaós-kókuszos keksz (tejmentes, gluténmentes)

Eszternél láttam, hogy leegyszerűsítve sütötte meg a sütőtökös kekszet, gondoltam, hogy én is megpróbálom egyszerűbben gluténmentes lisztből candida diétásan.
Az eredmény jó lett, hozzávalók:

- 200 gr sütőtök püré
- 150gr barna rizsliszt liszt
- 100gr kókuszliszt
- 100gr liga margarin
- fél tk szódabikarbóna
- 70gr xilit (mi nem eszünk túl édesen, aki édesebben szereti, tehet még bele)
- 40gr kakaópor (cukrozatlan)

Az egészet összekevertem-gyúrtam, majd lisztezett felületen kinyújtottam, kiszaggattam, s 175 fokon negyed óra alatt megsütöttem.
Itt kakaópor nélkül simán kókuszos kekszként készül:
 Ez a kakaós-kókuszos: