"Ne félj a gondjaidtól, hanem üzenetnek tekintsd őket. Lehetőségnek arra, hogy tisztábban láss, és ezáltal erőteljesebben birtokold az életedet, mint eddig. Megértsd, mi a jelentősége annak, hogy te is itt vagy a földön."

Kornis Mihály

2012. december 15., szombat

Apró sikerek és örömök

Ahogy írtam már, a zöldségfasírt nagyon siker a gyerekeknél, így kipróbáltam, hogy sütés előtti állapotában fagyasztható-e. Igen! Nagy öröm ez, hogy van félkész termék a mélyhűtőben, amit már csak kisütni kell, ha valamit gyorsan kell csinálni. S nem csak hús helyett, de köretként is jó, hiszen zöldségből van :)
Ezentúl pedig akármiből meg lehet csinálni. Nem csak tökből, répából, de akár brokkoliból, karfiolból is. Én szeretem több zöldség keverékéből vegyesen, és a gyerekeknek is ízlik így. Ma karfiol-brokkoli-répa kombinációból készült, a párolt zöldségeket leturmixoltam, s onnantól a recept változatlan :)