"Ne félj a gondjaidtól, hanem üzenetnek tekintsd őket. Lehetőségnek arra, hogy tisztábban láss, és ezáltal erőteljesebben birtokold az életedet, mint eddig. Megértsd, mi a jelentősége annak, hogy te is itt vagy a földön."

Kornis Mihály

2012. augusztus 17., péntek

Tej-, tojás-, szója-, glutén- és kukoricamentes süti

EZT a receptet szerettem volna megcsinálni, de elég sok mindent kellett módosítanom rajta. Az eredmény azonban jó lett, úgyhogy az én receptem:
- 300gr AnnaPanni gluténmentes süteményliszt,
- 150gr Liga margarin,
- 2 dl rizstejszín,
- 4 evőkanál nyírfacukor,
- 6 evőkanál étolaj (én repceolajat használtam),
- 3 teáskanál burgonyakeményítő,
- késhegynyi szódabikarbóna,
- 1 üveg meggybefőtt

Az étolajba elkeverem a burgonyakeményítőt. A lisztet a szódabikarbónával, 3 evőkanál nyírfacukorral, 10dkg margarinnal, az olajban feloldott burgonyakeményítővel és a rizstejszínnel összegyúrom, majd hűtőbe teszem. Kikenem a tepsit margarinnal majd egy kis rizsliszttel megszórom. A meggybefőttet lecsöpögtetem. A tésztát kiveszem a hűtőből, kicsivel több, mint a felét belelapogatom a tepsibe (tojás hiányában nem maradt annyira egyben, hogy nyújtás után áthelyezhető legyen). Ráöntöm a meggyet, megszórom 1 evőkanál nyírfacukorral, majd a maradék tésztát kicsit kinyújtom és finoman rálapogatom a meggy tetejére. 5dkg margarint megolvasztok, ráöntöm a sütire, és az egészet 175fokra előmelegített sütőben aranybarnára sütöm.


Bármilyen gyümölccsel finom lehet, legközelebb megpróbálom tojáspótlóval és barackkal készíteni.