"Ne félj a gondjaidtól, hanem üzenetnek tekintsd őket. Lehetőségnek arra, hogy tisztábban láss, és ezáltal erőteljesebben birtokold az életedet, mint eddig. Megértsd, mi a jelentősége annak, hogy te is itt vagy a földön."

Kornis Mihály

2012. június 17., vasárnap

Tejmentes brokkoli krémleves, kukoricás répasaláta

Fél kiló brokkolit és 4 gerezd fokhagymát megpároltam. 2dl rizstejszínnel és ízlés szerint sózva leturmixoltam.  Még annyi főzőlével higítottam, hogy kicsit folyékonyabb, de azért krémes állagú és ízes maradjon.
Miután pirított kenyérkocka, levesgyöngy és reszelt sajt, amiket abba tenni szoktak, nálunk nem működnek, kukoricakonzerből szórtam bele kukoricát. Meglepetésemre Marcipán falta!

Mai ebéd sültkrumpli volt, ahhoz készült a maradék kukoricakonzerv és egy konzerv bébirépa felhasználásával a "saláta". A bébirépát felkaríkáztam, a kukoricával együtt egy tálba szórtam. 1 dl rizstejszínt öntöttem rá, sóval, borssal, kurkumával ízesítettem.
Nem lett nagy adag, 2 gyereknek épp elég a krumplihoz: elfogyott mind! :)))