"Ne félj a gondjaidtól, hanem üzenetnek tekintsd őket. Lehetőségnek arra, hogy tisztábban láss, és ezáltal erőteljesebben birtokold az életedet, mint eddig. Megértsd, mi a jelentősége annak, hogy te is itt vagy a földön."

Kornis Mihály

2012. május 22., kedd

Rakott krumpli kicsit másképp

A múltkori nagy siker után ma ismét csináltam húslevest. Már rutinosan a levesből kimert felesleges sárgarépát, húst és burgonyát félretettem. Főztem ki még krumplit, karikákra szelve olajjal kikent tepsibe öntöttem, majd ráöntöttem a levesből maradt répát, kockákra (inkább cafatokra sikerült) vágott csirkemell húst, majd a krumplit is. A tegnap vásárolt rizstejszínből 2 dobozzal felnyitottam, elkevertem 4 frissen felaprított fokhagymagerezddel, sóztam, majorannát kevertem bele, s ráöntöttem a krumplira. Az egészet be a sütőbe, negyed órát sütöttem 175 fokon. Jó étvágyat!