"Ne félj a gondjaidtól, hanem üzenetnek tekintsd őket. Lehetőségnek arra, hogy tisztábban láss, és ezáltal erőteljesebben birtokold az életedet, mint eddig. Megértsd, mi a jelentősége annak, hogy te is itt vagy a földön."

Kornis Mihály

2012. május 18., péntek

Nyertem

A Marcipán kontra zöldségek csatát ma én nyertem meg. Miután a répás muffint is Dani ette meg, nem Marci, ma főztem újra zöldséglevest. Azonban miután nem okoz gondot heti 2x a csirkemellhús, úgy gondoltam, nagy baj nem lehet, ha belefőzöm a levesbe azt is, illetve újként tettem bele kurkumát és fokhagymát. Ezek nagyon egészségesek, jó lenne, ha ehetnénk, Dani miatt különösképp. Így készült el ma karfiol-répa-krumpli-fokhagyma alapanyagokból a húsleves, amibe kakukkfű, petrezselyem, só és kurkuma került fűszerként. A végén kivettem a húst és a zöldségek egy részét, hogy ne legyen túl sűrű, a húst pedig még csak korlátozva ehet Marci, nem akartam, hogy gond legyen. A kivett zöldségeket főtt rizzsel keverve csináltam zöldséges rizst, a levesbe pedig főztem még kukoricatésztát. Kisfiam az első fintorgások után hajlandó volt megkóstolni, eredményként pedig megevett egy jó nagy tányérral. :)

És a tábla, hogyan is állunk: