"Ne félj a gondjaidtól, hanem üzenetnek tekintsd őket. Lehetőségnek arra, hogy tisztábban láss, és ezáltal erőteljesebben birtokold az életedet, mint eddig. Megértsd, mi a jelentősége annak, hogy te is itt vagy a földön."

Kornis Mihály

2012. május 22., kedd

Minden mentes karobos muffin

Ha már ilyen "szép" időnk volt ma, s ennek köszönhetően Buci macim is szinte végig aludta a napot, én a konyhában múlattam az időt. A múltkori répás muffin nagy sikert aratott, kivéve Marcipánt. Bár az ő kedvéért készült, nem evett belőle. Gondolkoztam, mit enne meg... A kakaó és a csokis-kakaós sütik voltak a kedvencei, úgyhogy tej-, tojás-, szója-, búzafehérje-, gluténmentes karobos muffint készítettem ma.


Hozzávalók 12 db-hoz:
150gr rizsliszt
150gr tejmentes margarin (Delma light-ot használtam)
110gr cukor (én 50gr nádcukor, 60gr xilit keverékét tettem bele)
20gr karob por
3 evőkanál meggydzsem
2 tojásnak megfelelő adag a tojáspótló porból elkészítve
fél csomag sütőpor

Az összetevőket jól elkevertem (csomómentesre, krémesre), majd kiadagoltam a muffinsütőbe és 20 percig sütöttem 170 fokon.
Bár eredetileg meggyet is akartam tenni bele, pont felébredt Buci babám, így elfelejtettem, hogy ez volt a tervem, de mindenképp kipróbálom úgy is.
A célom viszont elértem, Marcipán falta, s ahogy az egy "úri" fiúhoz méltó, evőeszközzel fogyasztotta:)

Ui.: korábban fehér tönkölylisztből készítettem, cukorbetegeknek, daganatos betegeknek azzal, illetve teljes mértékben xilittel édesítve, diétás lekvárt használva ajánlom.