"Ne félj a gondjaidtól, hanem üzenetnek tekintsd őket. Lehetőségnek arra, hogy tisztábban láss, és ezáltal erőteljesebben birtokold az életedet, mint eddig. Megértsd, mi a jelentősége annak, hogy te is itt vagy a földön."

Kornis Mihály

2012. április 26., csütörtök

Uzsi baromfikrém

Egészséges vagy sem, nagyon szeretem a májkrémet. Azonban ha találni is tejszármazék-mentes félét, szójaszármazék biztos van benne. Így aztán hónapok óta nem ettem.
Tegnap a boltban az Uzsi baromipástétomon felfigyeltem a feliratra: tej-szója-tojásmentes. Elolvastam, s meglepődve tapasztaltam, hogy nem csak allergénektől mentes, de mesterséges adalékoktól és színezékektől is. Ugyan nem májkrém, ahogy a neve is mutatja, baromfikrém, de finom. S ha egészségesnek teljes joggal még ez sem nevezhető, azért én engedtem a nagyfiamnak is enni belőle.

(Összetevők: ba­rom­fi­hús a­lap­a­nya­gok 40% (­ba­rom­fi­hús, csir­ke­máj), i­vó­víz, nap­ra­for­gó é­to­laj, gyors­fa­gyasz­tott zöld­ség­ke­ve­rék (­vál­to­zó a­rány­ban sár­ga­ré­pa, p­ri­ta­min pap­ri­ka), rizs­liszt, é­lel­mi rost, ku­ko­ri­ca­ke­mé­nyítő, jó­do­zott ten­ge­ri só, sű­rí­tett pa­ra­di­csom, fű­sze­rek)