"Ne félj a gondjaidtól, hanem üzenetnek tekintsd őket. Lehetőségnek arra, hogy tisztábban láss, és ezáltal erőteljesebben birtokold az életedet, mint eddig. Megértsd, mi a jelentősége annak, hogy te is itt vagy a földön."

Kornis Mihály

2012. április 17., kedd

Gyümölcsrizs

Kivételesen fehér rizsből készítettem, de ki fogom próbálni barna rizzsel is. Rizstejbe tettem fel főni a rizst, annyi folyadékba, ami épp ellepte. A főzés során figyelni kellett rá, hogy mindig annyi rizstej legyen a rizsen, ami épp ellepi. Steviával és xilittel ízlés szerint megédesítettem (mindig vegyesen használom őket, mert a xilit hasmenést okozhat, a steviának viszont mellékíze van, amit nem szeretünk). Eközben almát kockára vágtam és feltettem párolni magozott meggyel együtt. Amikor a rizs már megpuhult, hagytam, hogy elfőjjön egy kis rizstejet, majd nem rizstejjel, hanem azzal a vízzel pótoltam, ami fölött a gyümölcsök párolódtak. Beleöntöttem a rizsbe a párolt almát és a meggyet is, majd pár percet még főztem együtt az egészet.