"Ne félj a gondjaidtól, hanem üzenetnek tekintsd őket. Lehetőségnek arra, hogy tisztábban láss, és ezáltal erőteljesebben birtokold az életedet, mint eddig. Megértsd, mi a jelentősége annak, hogy te is itt vagy a földön."

Kornis Mihály

2012. április 2., hétfő

Almaszószos husi

Teljesen egészséges étel, semmi allergén, sem glutén nincs benne, egyszerű és finom.
Sajnos pontos mennyiségeket nem tudok, érzésből csináltam. Úgy fél kiló pulykamell husit felkockáztam és kis olajon megpirítottam, miközben megsóztam és petrezselyemmel fűszereztem. Ezután felöntöttem rizstejjel, csak annyival, hogy épp ellepje, tettem bele pár darab egész fahéjat, és kis lángon lefedve főztem. Eközben 3 darab almát felkockáztam és nagyon kicsi víz felett megpároltam. A párolt almakockák felét leturmixoltam nagyon pici főzővízzel, hogy sűrű puding állagú legyen. Amikor a hús is puha lett, belekevertem az almaszószt a hús szaftjába, a maradék almadarabokat pedig mellé öntöttem. Kicsit még főztem, hogy összeérjenek az ízek, majd 100% kukoricalisztből készült tésztával tálaltam.
Jó étvágyat!