"Ne félj a gondjaidtól, hanem üzenetnek tekintsd őket. Lehetőségnek arra, hogy tisztábban láss, és ezáltal erőteljesebben birtokold az életedet, mint eddig. Megértsd, mi a jelentősége annak, hogy te is itt vagy a földön."

Kornis Mihály

2012. február 27., hétfő

Házi ropogós, egyszerűen

Az előbb írt hummuszhoz és a mellé csinált avokádókrémhez (avokásóhús+margarin+fokhagyma+só,bors) találnom kellett "mentes" , ehető snack- féleséget.
Találtam sok szép receptet, de minden leírásban volt valami csavar, amihez sem időm sem kedvem nem volt. Gondoltam egyet és csináltam egy alap pizzatésztát kis mennyiségben, kicsit sóztam és tettem bele oregánót, vékonyra nyújtottam némi kelés utána és kis háromszögekre vagy amit kiadott formát, olyanra vágtam, szép színűre sütöttem :) Roppanós, belül öreges harapnivalót kaptam. Megtartom a receptet :))
egy tálkányi ropihoz a mennyiség /ami akárcsak a fánk, kevés lett :)) / :
Házi ropogós
10 dkg liszt
csipet élesztő /csipet porcukorral elmorzsoltam/, kb 3g
só, fűszer
kevés langyos víz

Azt, hogy milyen ízű legyen, mindenki döntse el maga az adott helyzetnek megfelelően, el tudom képelni paprikásan és nem oregánóval, hanem más zöldfűszerrel is. Mártogatni meg sok-sok kencébe lehet :)