"Ne félj a gondjaidtól, hanem üzenetnek tekintsd őket. Lehetőségnek arra, hogy tisztábban láss, és ezáltal erőteljesebben birtokold az életedet, mint eddig. Megértsd, mi a jelentősége annak, hogy te is itt vagy a földön."

Kornis Mihály

2012. január 19., csütörtök

"Carbonara" tészta (tej-, tojás-, szójamentes)


Durum tésztát kifőztem, csirkemellsonkát és a tegnap belinkelt "sajtot" kockákra vágtam. Sonkából nagyon szeretem a Lidl-ben kapható Dulano márkájút, mert 97% a hústartalma és se tej-, se szójafehérje nincs benne.
A főtt tésztát tepsibe öntöttem, rászórtam a kockára vágott "sajtot" és sonkát. Zabtejszínt összekevertem egy kis bazsalikommal, borssal és sóval, s ráöntöttem. Úgy 20 percet sütöttem 200 fokon. Nagyon finom lett! Gluténmentes diéta esetén rizstésztával és rizstejszínnel  kiváló :)
Nekem hiányzott belőle egy kis fokhagyma, s a tetejére szívem szerint tettem volna paradicsomkarikákat, de ezeket most minimanó miatt nem tehettem meg. Így is nagyon ízlett!