"Ne félj a gondjaidtól, hanem üzenetnek tekintsd őket. Lehetőségnek arra, hogy tisztábban láss, és ezáltal erőteljesebben birtokold az életedet, mint eddig. Megértsd, mi a jelentősége annak, hogy te is itt vagy a földön."

Kornis Mihály

2011. július 5., kedd

Zakuszkás kenyér

Még tavaly kaptam Patitól általa készített zakuszkát. Nem tudtam, mi az, de nagyon ízlett. Főleg pirítós kenyérre kenve.
Ez egy zöldségkrém, melynek a paprika-paradicsom-hagyma az alapja, s van benne még sok fűszer és egyéb egészséges összetevő is, de pontosan nem tudom, mert én magam nem készítettem még. Ugyan anno Pati elmondta, hogyan kell csinálni, de lusta voltam, mostanra pedig már nem emlékszem. Ezúton kérem is, hogy tegye majd fel ide a blogba a zakuszka receptjét!

Szóval most, hogy életmódváltás közepette vagyunk, megláttam a biotermékek között egy üveges bio zakuszkát, ezt a fajtát: Azonnal megvettem, és bár nem annyira finom, mint a Pati által készített, azért ez is nagyon ízlik. Ami még fontosabb, a gyerekeknek is, szívesen eszi mindkét csemetém.
Miután sem a margarin, sem a hús nem ajánlott igazán a diétánkban, nagyon örülök, hogy újra rátaláltam a zakuszkára, mert ezzel ki is tudok váltani néhány reggelit vagy vacsorát, ami korábban margarinos kenyérből és felvágottból állt. Nem elhanyagolható tény az sem, hogy az összetevőiben sok a rákellenes alapanyag is, így még inkább ajánlom mindenkinek!
S ha már zakuszka, eszembe jutott, hogy rendszeresíthetnénk a padlizsánkrémet is, ami szintén nagyon jó rákellenes feltét lenne a kenyérre.
Ezentúl pedig kérek minden olvasót, hogy legyen aktív résztvevője a blognak, és ha tud olyan zöldségkrémet, ami egészséges és megfelel a diétánknak, ossza meg a receptjét! Köszönöm!