"Ne félj a gondjaidtól, hanem üzenetnek tekintsd őket. Lehetőségnek arra, hogy tisztábban láss, és ezáltal erőteljesebben birtokold az életedet, mint eddig. Megértsd, mi a jelentősége annak, hogy te is itt vagy a földön."

Kornis Mihály

2011. július 3., vasárnap

Lenmagos turmix

A fiaim sajnos nem eszik a natúr joghurtot, s hiába kevertem eddig gyümölcsöt bele, úgy sem fogadták el. Minap beszélgettünk barátnőmmel, s szóba került a turmix, mint ötlet. Tegnap gondoltam meg is csinálom.
1 banánt, 25szem meggyet, 1 natúr joghurtot, 1,5 dl zabtejet és 2 evőkanál lenmagot turmixoltam össze. Enyhén savanykás és darabos, de nagyon finom ital lett. Mindkét fiam megivott 1-1 dl-t.
Nagyon örülök, mert ezzel talán végre ki tudom váltani a gyümölcsös joghurtot, ami sok felesleges/káros adalékanyagot is tartalmaz.

Rákellenes összetevője a lenmag, és attól függően, milyen gyümölccsel csináljuk, lehet a gyümölcs is. Egyébként pedig omega3, fehérje és vitamin gazdag ital, ami tökéletes 10óraira vagy uzsonnára.

(Tejérzékenyek joghurt nélkül csak növényi tejjel is csinálhatják, én direkt akartam, hogy legyen benne joghurt, mint élőflóra forrás.)